14 augustus 2013

Tijdschriften (DHN)

Juni 2014
Verrassing!! Joleen wist niet dat ik een stukje over haar geschreven had voor de rubriek "ik ben trots op....". Al een paar maanden zei ze dat ze ook wel eens in de DHN (nr 115) wilde staan. Dus klom ik maar in de pen. Groot was de verrassing dat in het zelfde nummer een terugblik op de gehouden beurs was en wij er samen in staan tijdens de workshop van Bob Willans.

 


Mei 2014

Echt leuk! Ik sta in de DHN (nr 114). Door de aankomende beurs (met het berenhuis) had ik veel contact met de red. en liet eens de opmerking vallen dat ik het meest trots was op de Franse kippenkar, een workshop van Sylvia Lutje Boudel, omdat ik als een berg tegen het verven van de kippen opzag. Mijn blog werd bekeken en zie:

 

 De DHN (nr 106) rolde  op de mat. Ze had het me al ingefluisterd "we" staan misschien in de DHN. En jawel hoor op blz 33, de rubriek 'Uw brieven', rechts bovenaan met een foto van haar tweede project de bedstee van 't Houthoekje, staat ze!
Wat bij haar begon als een ' beetje suf' is uitgegroeid tot een 'ik ga ermee naar bed en ik sta ermee op' hobby.
Hoe het met Hanneke is gegroeid op Poppenhuis gebied, volgt in een van de volgende blogs. Klik op de foto voor een ' leesbaar' beeld.


Soms koop ik ook wel eens de Engelse DH World UK los. Zo ook gisteren het augustus nummer. Zie ik op de voorpagina 'mijn' Victoriaans huis staan. Maar dat is leuk, dit huis is ingericht als Beach House. Vrolijke, frisse kleuren en hedendaags ingericht. Het popje staand op haar teentjes op een stoel, kijkend in een spiegel, trok direct mijn aandacht. Erg mooi gemaakt. Daar kan ik nou heel jaloers naar kijken (lol). Mensen met gouden handen!

1 opmerking:

Unknown zei

....gisteren ben ik wezen kijken in de boekwinkel..... Lag de oude nog in het schap ;( Dat is het voordeel van een abonnement!!! Hoe laat gaan morgen de winkels open?