11 augustus 2013

Mijn Lundby uit 1969/1970

Gek is dat....eindelijk na lang zoeken in albums, de enige foto van mij met mijn Lundby poppenhuis. Door mijn vader in elkaar gezet.  Het huis lijkt in mijn herinnering zoveel groter en met heeeel veeel spulletjes..... Ik zou er heel wat voor over hebben om die jaren 70 meubeltjes weer in mijn handen te hebben!!
Trouwens...wat een afgrijselijke grote pop met rood piekhaar zit daar,  zou ik daar nou veel mee gespeeld hebben???
Het stoeltje waar hij/zij opzit  heb ik toen van mijn oma gekregen uit Spanje. 




1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi,

Ik heb nog zo'n poppenhuis in mijn bezit, met meubeltjes en lampjes (of ze het nog doen, weet ik niet). Helaas moet ik het nu wegens gebrek aan ruimte wegdoen. Ik ga het verkopen. Interesse?

Claudia@painter-sisters.nl