11 mei 2014

Even door met de Cottage

Graag wil ik eerst mijn (onze) nieuwe volgers van harte welkom heten, fijn dat jullie erbij zijn gekomen!! A warm welcome to my new followers "Plushpussycat, Cwethington, Mona, Carmen, Reny ( maakt schitterende  foto's),Yolanda Moran, Dineke Bouter, Vincent en Ton Z". Thank you!

De afgelopen tijd heb ik, door omstandigheden, weinig tijd gehad om echt te knutselen maar toch zo nu en dan geprobeerd wat op te pakken om me even terug te trekken in mijn eigen wereldje. Van een computertafel heb ik een 'oud' bureau gemaakt. Een 'loze' deur met trapje, wat kleding gemaakt voor aan de lijn en de eettafel in elkaar gezet. De kinderen zijn van Danielle Design en horen er echt bij! (klik op de foto voor een vergroting)




En nu iets anders..




Zo was het..


1 opmerking:

Anoniem zei

Wat is dit geweldig leuk en mooi
gemaakt. Heel knap wat een tijd
zal er in gezeten hebben .
Het geel is heel erg leuk heb er geen woorden voor !! M.R.